TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Blev sjukhus direkt på morgonen..

Kategori: Gabriel

När jag kom upp till gabriel i morse så såg jag att sonden var borta.. Tejpet hade lossnat.
Så det var bara att byta blöja på med kläder o köra in.

Var glad o trevlig perosnal denna morgon. Var två unga tjejer som hjälpte oss med en ny sond.. o den fick vi god frukost av tjejen som var i köket. Så jag var faktiskt glad när jag körde hem.

påväg hem så hämtade jag ut pengar o körde inom Markislagret här i Bromölla. Och där köpte jag hem Gabriels nya leksak. Ett kök. Som man minsann kan ha vatten i.. Man kan sätta en behållare i kranen så det rinner vatten.. men det skippade jag faktiskt..

Så nu har vi minsann en mycket lycklig kille här hemma...


"tack Pappa för hjälpen!"






På söndag blir det att vi hämtar ett kylsåp med.. Har en kompis som ska flytta o hon ger bort sitt till Gabriel

Kommentarer

  • josefine säger:

    Åh vad han ser nöjd och belåten ut!! Och visst behöver de små belöning när de varit duktiga på sjukhuset! W nöjer sid dock med isglass!

    2010-08-13 | 13:42:25

Kommentera inlägget här: