TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Vår Nyårsafton.

Kategori: Familjen

Den spenderades hemma tillsammans med min underbara lilla familj och med Svågerns familj.. blev jätte trevligt..


Började med räksmörgås..


sen sattes maten igång som jag hade förberett




fläskfile klyftpotatis kantarellsås o svamp.. Mycket gott..


sen chokladpudding med grädde banan o marränger till efterrätt..





Gabriel fick en jättefn julklapp... i rumpan på grisen har dem målat en flagga om e halvt dansk o halvt svensk haha ganska kul om man vet hans bakgrund.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ja 2008 var ett händelserikt år. Känns skönt att lägga det bakom sig och fokusera sig på nytt år och nya möjligheter :]

    Hoppas ni hade det trevligt igår.

    2009-01-01 | 15:49:04
    Bloggadress: http://fesan.webblogg.se/
  • vintageretroprinsessa säger:

    Snacka om att maten såg smarrig ut muuums.



    ha ett fint år 2009 kram

    2009-01-04 | 16:46:51
    Bloggadress: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: