TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Julafton 2009..

Kategori: Familjen

Kommer mest beskriva julafton i bilder..

Var en fin dag med massa mat o julklappar.


Här har ni Familjen Holm/Nilsson nästan klara för julaftonsfirandet.


Nu e vi klara.. Nu Kör vi till svärmor/farmor


Isabellorna.. Stora Isabell från min sida och Lilla Isabell från mattias sida..


Jag och Lilla Isabell. Julmat


Gabriel äter julmat.. det gillade han verkligen


Kalle Anka dax.


Hans och hans familj.


Gabriel tar emot paket från tomten.


Gabriel ville hjälpa tomten lite.


Spanar in Tomten.


Vink vink


Alla Klapparna.


här öppnas det paket för fulla muggar..


wow.. vilken paket.


Bröderna Nilsson med sina barn. Gabriel och Isabell


Efter mat, tomte o gröt e det dax för chocklad.. gott gott


Tack för en fin kväll undebara familj..



 

Kommentarer

  • Fie säger:

    Ser ut till att ahft en trevlig julafton, God fortsättning.

    Snygg skjorta har Gabriel dessutom ;)

    J har likadan fastande för den direkt då jag såg den ;)

    Som sagt God fortsättning!

    2009-12-29 | 07:58:30
    Bloggadress: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: