TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ja då har jag fått mina svar

Kategori: Detta har hänt idag

Han kände o lyssnade o vi pratade.. gjorde ett ekg test..

Han sa att det blev ett perfekt resultat.. o att allt lät bra.. Dock var jag mycket spänd.. så han sa att det var muskuläransträngning i bröstmusklerna.. o när jag då anstränger det önnu mer med lyft o sådant blir det som kramper i musklerna..

o då alla muskler hänger i hop så var det itne så konstigt att det gjorde ont i armarna o käken oxå..


så ja.. inte var det så farligt inte..

panikångest var det absolut inte sa han.. då sitter man inte o pratar så som jag gör.. så det uteslöt han direkt

 

 

så sammanfattning.. jag har träningsvärk i bröstmusklen.. det går över

Kommentarer

  • josefine-foto, känslor & tankar! säger:

    Men åhhh tack =)

    Jo Kim är ju super gullig!

    oj så tidigt han föddes....men så bra att det fungerar bra....för det hoppas jag.

    Han kan inte ha vägt mycket lilleman.....

    IGEN han är SÅÅÅÅ söt!

    2009-12-29 | 22:35:14
    Bloggadress: http://wiilow.blogg.se/
  • Johanna säger:

    vad skönt att det inte var något "värre". Låter inget härligt iallafall.



    Vi blir nog också bara hemma på nyår. Lite mysmiddag och så får Nova gå och lägga sig när hon vill.

    2009-12-30 | 06:44:21
    Bloggadress: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här: