TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

för ett år sedan

Kategori: Allmänt

detta skrev jag för exakt ett år sedan....





Puff

Var nere o köpte en Puff till gabriel i dag.. o den gillade han verkligen.. Han sov iaf gott i den..






I morgon ska jag o gabriel ner till Badhuset med nathalia o carlie.. Måste rkänna att jag e lite nervös.. blir första gången jag badar med honom på badhus..



Ny favorit..

BLÅBÄR....





Har även gjort ett litet julkorts snöre.. Ska byta ut det gröna snöret sen mpt ett som passar lite bättre.. kan man ha andra vykort o så sen

Kommentarer

  • emma säger:

    Gud vilken liten sötis :)



    Ja om hunden nu mot all förmodan skulle visa minsta agressivitet eller bebisen skulle bli allergisk tar min pappa bebisen.. Folk har helt enkelt för lite att göra därför måste de lägga i sig att annars liv :)

    2009-12-04 | 13:03:33
    Bloggadress: http://emmakri.blogg.se/
  • marie säger:

    aha oerhört jobbigt för er att alla oroa er över gabriels vikt...vet precis hur det är!!

    2009-12-04 | 13:19:55
    Bloggadress: http://s

Kommentera inlägget här: