TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

så tråkigt

Kategori: Allmänt


kvällen i går slutade i katastrof...

Fick ett sms av min bästa vän. han ville kela med Gabriel så vi körde dit.. hunden med..

Min hund o hans ena hund rymde ut o började busa..

men hans lilla vovve sprang bort på vägen o blev påkörd..


Jag bad kompisens tjej att passa Gabriel medans vi åkte till djursjukhuset i hässleholm..

röntgen plåtarna visade massa krossade ben i höften.. och en operation hade kostat mellan 30-50 tusen.. (hur galet e inte det)

Och hans tjej som står på hunden hade varit så JÄVLA korkad att skita i att försäkra hunden. (han e ju aldrig borta från oss så han kommer aldrig bli skadad om han e vid oss, e hennes ursäkt)


slutade med att han fick somna in... INGEN roligt bilresa hem kan jag lova....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: