TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

släppa allt..

Kategori: Allmänt

ja det gjorde jag fan igår..

var med min bästa vän tobias o hans tjej hela dagen..

grillade o åt gott.. sen blev det dricka..

ringde sjukhuset för att kolla så allt var ok med Gabriel.. allt var bra.. han blir bättre o bättre..

då började jag dricka.. Drack ganska bra.. blev ganska full oxå.. alla väggar snurrade varje gång man skulle gå på toa..

men FAN VAD UNDERBART.. jag släppte all oro alla tårar all förtvivlan.. jag o min jäger med redbull.. mm

i dag e jag dock FETT trött o han rejäl ångest..

Dock sa min mamma att jag fan förtjänade en fylla för att släppa allt för en kväll..


klockan 3 vinglar jag in i tobbes gästrum och däckar direkt i sängen.. underbar känsla att vara så avslappnad i kroppen..

Kommentarer

  • Hanna ^^ säger:

    du e la för go!! :D

    måste vart jätte skönt att bara släppa allt... håller med din mamma om att du va "värd" den fyllan. hehe...



    kram på dig!!

    2008-06-15 | 21:12:50
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/
  • Cissie (kusin) säger:

    Skönt att du kunde koppla av. Det är viktigt att du tar hand om dig själv oxå. Du är inte bara mamma... du är människa oxå!

    Kram

    2008-06-16 | 10:36:52
  • Johanna säger:

    Faktiskt. Man måste fokusera ltie på sig själv ibland för att kunna vara en fungerande mamma också.



    Kram

    2008-06-16 | 15:03:27
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se/
  • Natalie säger:

    Du gjorde helt rätt i att tänka på dig själv och koppla av för en kväll. Kram

    2008-06-17 | 18:54:05

Kommentera inlägget här: