TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ny prognos....

Kategori: Gabriel

läkarsamtal i dag.. han har en lungsjukdom Gabriel.. BPD heter den.. ja det e inget allvarligt igentligen.. utan det e bara att det e lite stela o har inte samma kapasitet som "vanliga" lungor..  det växer bort o kommer troligtvis inte märkas om det itne e så att han vill bli nästa gunde svan.. då kan det bli lite problem.. men annars inga direkta bekymmer mer än att dem kanske blir lite känsligare mot damm o så.. men vilken unge e inte ellergisk i dag????



en annan UNDERBAR sak.... han har äntligen blivit folkbokförd.. o dem har folkbokfört honom från den dagen han föddes i sverige ivetofta bromölla.. så det blir som om köpenhamn inte finns.. sköönt..

funderar lite på om han ska heta Victory Gabriel herman??

vad tycker ni??

Kommentarer

  • ♥Hanna♥ säger:

    usch!! kan han inte bara bli frisk och slippa all skit?? =( stackars lilla killen... det ena efter det andra! hmm!

    massa kramar till er! ♥ ♥ ♥

    2008-06-17 | 17:19:31
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/
  • Marie säger:

    Oj då .. men vilken tur ni fått veta de nu å fått en diagnost på varför han kan ha lite problem med andningen å sånt.



    Åå vad roligt att han blivit folkbokförd nu :)



    Tycker helt klart Victory Gabriel Herman Låter jätte fint.



    Kramar



    2008-06-17 | 20:25:31
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Johanna säger:

    Nu räcker det med bakslag, har jag ju sagt! :/ Men bra att ha en diagnos, ju.



    Victory är ett intressant namn, min lillebror heter Victor. :) Men jag tycker Gabriel Victory Herman låter lite bättre i ordning.

    2008-06-17 | 21:34:31
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se/
  • maria säger:

    Vad skönt att äntligen få en diagnos, även om det såklart inte är roligt att han har en lungsjukdom. Får hoppas att han inte vill bli elitidrottare, helt enkelt :-)



    Tycker att namnet blir jättebra!!

    2008-06-18 | 07:42:08

Kommentera inlägget här: