TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Dagens Gabriel..

Kategori: Gabriel

Han blir piggare o piggare för varje dag.. o snart dröjjer det inte länge förrens vi faktiskt blir utskrivna o får komma hem.. dem tror att vi tillomed e hemma före min födelsedag som e den 27e Juli..

Sjukgymnasten kom o tittade på gabriel i dag.. han har foten lite fel vinklad.. den vill lixom peta utåt så insidan ¨på foten kommer neråt.. men hon sa att det e nog inga bekymmer för han vinklar den på rätt håll när man rör foten o det e bra rörlighet i den.. dem tror att det beror mycket på att han ligger på mage mycket nu i fosterställning.. o det måste han göra nu när han ligger utan blöjja i sänge.. han e fortfarande MYCKET röd i rumpan..


dagens Gabriel bilder


sova Nakenfis...


Sjukgymnasten kollar på foten


Pussar av mamma... Älskar dej min son..


Pappas näsa e kul att hålla i..



pickabhuu..

Kommentarer

  • ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    Jätte fina bilder på honom & er ..

    Så kul att veta att ni troligen kommer hem tidigare :O)





    Kramar

    2008-07-07 | 16:42:51
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Jenny säger:

    Vad fin han är. Vad kul att hör att det går så bra att ni snart får komma hem.

    2008-07-07 | 18:23:49
  • Elin säger:

    Fina lilla kille! Han växer på sig jättebra verkligen! Så glad för eran skull att ni snart kan få ta hem honom å börja det riktiga familjelivet!!!

    STOR KRAM

    2008-07-08 | 11:06:49
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • sofia säger:

    vad skönt att ni mår så bra.. mysigt att fåkommahem snart... ha det så bra kramar

    2008-07-08 | 15:53:31
  • Johanna säger:

    Härligt att höra och se att allt går så himla bra nu. Kan bara tänka mig hur skönt det känns att veta att ni snart får åka hem! Och hur härligt att få fira födelsedagen hemma med familjen på plats.



    Jättemysiga bilder.



    Så glad för er skull.



    Kram

    2008-07-09 | 12:25:34
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se/
  • Emme säger:

    Lilla killen har blivit stor :)

    2008-07-11 | 15:01:56
    Bloggadress: http://pluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här: