TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Huu..

Kategori: Graviditeten

Ja nu ska jag göra det som jag igentligen tycker e så pinsamt då jag tycker att jag mer ser Super fläskig ut.. ser inte ALLS gravid ut.. bara fet

denna bilden e v 5. Innan allt började växa, och den andra e ca 10 veckor senare.
image696image697
                               image699
                                      Och denna bilden tog jag i dag.




ALLA MINA MAGBILDER ÄR TAGNA DIREKT PÅ MORGONEN. DEN SER ÄNNU FLÄSKIGARE UT PÅ KVÄLLEN




Nedre delen av magen har iaf blivit större än från början.. men ännu ser jag som sakt bara Fet ut..  O ni som känner mej vet ju att jag e ganska så tjockis i mej själv.

Kommentarer

  • Karin (taninen på fl) säger:

    Det säger bara "pang" så vaknar man med gravidmage! :) Hoppas ni mår bra!!

    2008-02-13 | 09:03:03
  • Johanna säger:

    Jag har haft precis samma problem. Med ca 10 kg övervikt från början av grav så tog det ett bra tag innan magen ens putade liite annorlunda än innan. Nu har jag precis gått in i vecka 25, och magen ser gravid ut, men fortfarande mer med kläder än innan. Så det kommer. :)

    2008-02-13 | 09:04:37
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Karlet säger:

    Man ser på den nedersta bilden att den börjar växa lite i mitten på magen =)
    Kolla min mage, den blev ju inte speciellt stor eftersom Max låg så långt bak, men ville oxå ha den där stora gravidmagen, så de hoppas jag på nästa gång jag blir gravid. När de alltså är planerat =) *du vet vad ja menar*

    2008-02-13 | 09:19:09
  • Elons säger:

    :) Min mage började inte synas förrens i vecka 20 typ.. Jag tycker iallafall du är fin:)

    2008-02-13 | 13:31:18
  • Lollo säger:

    Jag tycker att det verkligen syns på magen att du är gravid på den tredje bilden, vad roligt! :)

    2008-02-14 | 04:17:35
  • Emma säger:

    hej surre!
    jag var inte heller bekväm med att visa bilde rpå min gravidmage så därför gjorde jag inte det så ofta förrens på slutet, tänkte mest säga det så du inte känner dig tvingad till att göra det!
    man ska ju visa saker som man är bekväm med =)

    2008-02-16 | 21:46:40
    Bloggadress: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här: