TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

in till stan,,

Kategori: Vardag

Ringde i morse till fotografen i hopp om att bilderna hade kommit.. det hade dem inte.. men han sa att han skulle ha en leverans efter lunchen så jag skulle ringa vid 14..

Tänkte att jag iaf skulle bränna över 3 bilder på en cd skiva ifrån min privata hemma fotografering utifallatt det inte skulle komma några bilder..

sakt o gjort.. åkte in till stan.. Förstorade dem 3 bilderna.. och sedan kl 14 så ringde jag fotografen.. nehe då hade hans inte ens kollat posten ännu.. jaja.. skitsamma.. då blir det inget proffs fotografi i julklapp..

men dessa tre bilderna gjorde jag förstoring av iaf..

dessa 2 blev stora. 30x40




sen denna blev i  20x30



sen köpte jag vita ramar till dem.. Det ska min Biologiska Mamma få i julklapp..


Syrrans julklapp e redan klar.. och var iväg och införskaffade lillebrors oxå när jag ändå vandrade runt i staden..




På måndag ses vi lill siss o lillbroo.. saknar er..

Kommentarer

  • Thessan säger:

    jättefina foton... jävla kladd med fotografen!! Tur att en riktig kvinna reder sig sj!! HIHIHI



    kram

    2008-12-20 | 06:45:11
  • Pernilla säger:

    Vad skoj att träffa er =)

    2008-12-20 | 14:38:13
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: