TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Hos Fotografen..

Kategori: Allmänt

Det gick kanon.. Gabriel var på ett trålande humör.. o häll huvudet jättehögt o skrattade åt fotografen när han var "rolig" tog några med kläder på o några när han var naken.. Låg på mage med kläderna på o blandat mage o rygg när han var naken... o helatiden ett stort leende.. ohh jag e så nyfiken på hur bilderna blev...

man måste ju bara förstora upp ett av dem.. Tycker dock att priser hos en fotograf e lite för dyra.. men men.. inte varje dag man e där ju..

blir nog att jag tar en såkallat omonterad bild.. för jag behöver inget skydd på bilden oah att det e extra tjock för jag ska ju ändå ha den i en ram..  så en 30X40 kostar 995 och en 24X30 kostar 695.. så någon av dem blir det..

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Åh va skojsigt!! Igår fick vi hem våra foton som vi tog på Öppna Förskolan =)) Sååå himla fina!! Ska lägga upp dom i bloggen... ;)

    2008-12-09 | 12:39:42
    Bloggadress: http://famhasani.blogg.se/
  • Miian säger:

    skoooj men fy fasen vad dyrt,skulle faktiskt aldrig betala det för en förstoring,vad kostade själva fotograferingen?

    2008-12-09 | 14:50:39
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Marie o Liam säger:

    ett tips är att inte ta 30*40, har för vana av pappa(som e fotograf) att man ska inte ta så stora förstoringar, mest för att det blir för stort. bara ett tips! givetvis gör ni som ni vill :D men som Mia säer så är det superdyrt!!!

    2008-12-11 | 19:28:58
    Bloggadress: http://ogonblickisyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: