TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Ny dag..

Kategori: Vardag

Måndag.. Ska ner till Banken o öppna ett konto till Gabriel.. sen e det bvc senare i dag.. undrar om man ska våga sej ut o gå.. känns som det kan börja regna närsom..

Tatueringen e iaf gjord.. blev supernöjd. vi ska  göra mer på den när den e läkt sen.. fylla igen med lite olika nyanser av färgerna jag hade..

sen lite längrefram så ska jag kontakta en annan tatuerare som ska gadda in gabriels hand och fot från avtrycken som gjorde då han precis var född

Kommentarer

  • ♥Hanna♥ säger:

    hihi... jo han håller huvudet korta stunder! men han blir trött snabbt. =)



    nu påminde du mig om att jag oxå måste till banken och öppna ett konto åt lilkillen! =)

    2008-08-26 | 10:11:55
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: