TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Hundklubben

Kategori: Vardag

Ja vi var ju där igårkväll jag och Tanja.. Tycker allt hon blir lite duktigare på att ta mer kontakt med mej nu.. Övande inkallning och hopp igår.. till hemläxa fick vi att vi skulle lära hunden sitt och Ligg.. men det kan min ju redan.. tass oxå faktiskt... så jag ska faktiskt öva mer på inkallning för det e hon itne så jättebra på.. Tror det bara e ibland hon fattar vad HIT betyder.. men fick några tips om vad man kan göra för att dem ska förstå.. ahaa.. jag ska gå diit.. så det får vi prova med.. Hon fick en bästis där oxå i går.. en "björn" som heter Molly.. hahaha dem två var ju bara föööör söta.. Jag ska få mattias med mej nästa gång så han kan fotografera lite.. hade ju varit roligt att ha bilder på träningen jue..

nej nu ska man nog få gå ner o äta frukost. men jag vet ingen bra frukost igentligen nu när jag "hårdbantar" ett ägg med en kopp kaffe.. sen ut o traska min timme..


image372

Tanja satt och tittade på Ice age häromdagen.. hahah.. hon var helt besatt av tv:n..

Kommentarer

  • emma (karlet) säger:

    Skulle me vilja gå ner ett par kilo, skulle man kunna få några recept av dig???

    2007-09-06 | 11:16:34
  • Tess säger:

    ett bra tips e att bara använda ett ord på inkallning... typ HIT... om du använder de så ska du inte säga KOM HIT eller KOM. de förvirrar hunden!! ett litet tips bara...

    2007-09-06 | 12:13:55

Kommentera inlägget här: