TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

kolla runt

Kategori: Vårt hem

I dag så har vi tittat runt lite på matsalsbord. Finns Massor med bord. suck.. men ack inte många som e fina. och dem som är det kostar ju en förmögenhet.. Men vi hittade iaf ett fint fint bord.. med 8 stolar kostar det runt 13 tusen. Sen kommer vi köpa 2 extra stolar och ha den där lilla extra bräda i bordet.. Vi är ju ett STORT släkte.. Ett snyggt soffbord har vi oxå tittat på, men inte kommit fram till ännu vad vi ska ha..


                                                             

Vi tittade på detta borden men bestämmde oss för ett liknande bord med lite mer former på benen. Annars är det i samma stuk..
 

                

Soffbordet skall vi ha i detta stuket..







När det gäller tavlor och dyligt blir det nog att jag gör dem själv.. Det är ju ingen direkt behov av talang för att klara av det direkt.. Bara att hitta ett snyggt ansikte o nån bra fantasy bild.. sen mixtra i hop sen e det klart..

Exempelvis...


image13



Möjligt att andra tycker detta e osmakligt, men jag älskar denna typ av tavlor..





och en annan sak..


Fan vad det hittas på mycket skit nu för tiden.. Patetiskt roligt..

http://www.youtube.com/watch?v=QrqZ-L7fHe8&mode=related&search=

Hahah o så en extra parodi på möget

http://www.youtube.com/watch?v=uhAVN8jCPuY&mode=related&search=

Kommentarer

  • Mattias säger:

    Jag tror att det blir det bordet vi tittade på, det var lite din stil och lite av min stil. Jag ville ha det stort och råbust, det fick jag....

    2007-05-20 | 18:22:48

Kommentera inlägget här: