TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Denna dag

Kategori: Allmänt

Ja det har mest varit en slappedag.. Suttis här o mixtrat med lite bilder o så..

har varit nere på Banken oxå eftersom en kortdragning har gjorts 2 gånger på ett o samma köp.. Fett irriterande.. 1000 kronor mindre  på kontot bara för det.. Alltså ganska pank nu om man säger så.. suck..

min älskade mattias han e iväg som alltid.. I morse åkte han o hans brödrar till Jönköping för att lägga tak.. Dem e ju takläggare Alla Nilsson brödrarna.. njaa förutom en av dem då.. men dem 3 andra är. varje måndag åker han i väg för att komma hem i slutet av veckan.. Så har det varit i 2 månader nu.. så här blir inga barn gjorda hahah..

Sofie Håkansson..!! din mage e såå vacker .. lilla Alexander kommer vara den sötaste bebisen i världen tror jag.. Du har iaf ALLA mina lyckoönskningar..

image18

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Åh tack så hemskt mycket!!! Vad gulligt skrivet av dig!!! När ska du skaffa liten då? Kram

    2007-05-21 | 20:48:09
    Bloggadress: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här: