TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

det går undan i en RASANDE fart

Kategori: Vårt hem

Köket bara växer fram....

image618
Golvet e lagt.


image619
Börjar med Överskåpen


image620
Alla skåpen e snart uppe


  
Titta så bra det blev .. Alla skåp uppe...








image623
Fortsätter med underskåpen


image624
Tyvärr.. Vi har fått ett problem.. Kallvattenröret är i vägen.. Nu får vi vänta på en rörmockare som kan flytta röret ca 5 cm åt vänster.. sen kan vi fortsätta...



image625
men man vill inte förspilla massa tid så det blir att fläkten sätts på platts..


 
Himmla snygg fläkt tycker jag..



image628
På med Luckorna på överskåpen..


image629
Så bär vi in sakerna som ska stå på andra sidan.








Ja såhär långt har vi hunnit under julhelgen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: