TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jennica

Kategori: Detta har hänt idag

Ungefär en månad efter min o mattias seperation så träffade han en ny tjej. Jennica .  Dem flyttade ihop snabbt o Gabriel gillade henne från första dagen. Det gjorde även jag, Hon blev snabbt en kompis som jag delade tankar o funderingar med. Båda har perioder då livet känns exta kämpigt och vi har båda visat var vi har varandra.
 
I morgon är det pappas dödsdag.. Ett år sedan det hemska hände. Jag har varit ett vrak.
 
Idag Kidnappade Jennica mej efter jobbet.. Jag viste inte var vi skulle, men i bilen säger hon " vi kör till Maxi så köper vi en blomma, för jag ska ta med dej till din pappa "
Hon vet att det e svårt för mej... Hon var verkligen min styrka idag., Kunde äntligen " träffa " pappa, LÄgga en blomma på graven o känna att jag var stark.
 
Tack Jennica...
 
 
Fina älskade. En av mina närmaste vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: