TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

seperation..

Kategori: Detta har hänt idag

Ja som ni flesta redan vet så ska jag o mattias separera..
Den glada fasadbubblan sprack o ut´kom sanningen... vi var bara vänner..
Just nu bor jag i en kompis lägenhet då hon flyttat.. men om en vecka får jag min egna lägenhet..

det som e mest spännande i detta är att det e inte jag o mattias som gnäller o tycker detta e jättehårt utan det e alla andra,, det ska gnällas o klagas o kasta skit.. men om inte ens jag o mattias e bittra har andra rätten att vara det då?


Vi kommer bättre överrens nu.. o vi bråkar inte..

Kommentarer

  • therez birkner yoo säger:

    Så länge ni bådamår bra och framförallt att Gabriel mår bra så finns det inga fel. Älskar dig o hoopas du mår superduper bra.

    2012-05-25 | 14:40:54
  • Dessie säger:

    Anledningen till att det många gånger är andra som klagar, gnäller, tycker osv när det kommer till en separation är om det finns barn inblandade och om man är gifta. Att ta steget och gifta sig, då bör man känna att det ska hålla livet ut... båda två. Samma med att skaffa barn i mina ögon. Men så länge både ni och G mår bra så .. :)

    2012-05-27 | 14:59:21
    Bloggadress: http://dessieborgstrom.se
  • Anonym säger:

    Grattis till seperationen...Skratta bäst som skrattar sist. Lycka till

    2012-05-29 | 19:52:33
  • Monica säger:

    Huvudsaken att ni mår bra! Strunt i andra!

    2012-06-03 | 18:21:22
  • Ulrika säger:

    håller med dom andra, ni gör ju trots allt det som är bäst för er och inte för alla andra..



    mår ni bra i ert beslut så är det ju helt rätt, lika rätt som det var att ni gifte er, för då var ju det, det som var rätt för er då och den tron ni hade på ert förhållande då.. skit i alla inskränkta människor som inte har ett eget liv att lägga energi och tid på.



    kram och lycka till på färden ♥

    2012-06-14 | 20:36:12
  • Viveca säger:

    Hej! Var längesedan jag läste och ser att det hänt en massa. Beklagar med din pappa, tufft :o(.

    När det gäller dig och Mattias så vet ni ju bäst själva, eller hur? Ni gör vad som är bra för er!!!

    2012-06-14 | 22:29:11
    Bloggadress: http://viveca.blogspot.com

Kommentera inlägget här: