TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

stället för att vara anonym

Kategori: Detta har hänt idag

du som kommenterade att jag såg mullig ut även med låg vikt o att jag borde träna mer...

istället för att anonym kan du väl vara såpass rakryggad o stå för vad du skriver.. en anonym kommenterare ser jag itne så värst seriös.. käns lite som åsikten inte e värt ett skit faktist.. o dessutom kan jag inte svara direkt till dej heller eftersom jag inte fick nån mailadress av dej att skriva till..


Ja det e möjligt en låg vikt om man nu e NORMALLÅNG oxå... med det e jag inte... e bara 147 lång... så JA.. jag e mullig fortfarande...

Kommentarer

  • sanna säger:

    aah, avundsjuka människor finns det överallt susanne! spelar väl ingen roll om du fortfarande är mullig? du har ju ändå gått ner en hel del, och jag är säker på att du mår bättre nu än vad du gjorde innan op.. skit i vad folk tycker!! som du själv säger så är du inte så lång heller....

    2012-01-02 | 13:59:54
    Bloggadress: http://muffs.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jag tycker du är jätte duktig och det är en stor skillnad!



    Jag håller själv på med en viktresa. Jag har hittills sedan mars förra året gått ner över 18kg och har nu lite över 14kg kvar till vikten jag hade för flera år sedan som jag vill gå ner till men har bara dryga 5kg kvar till normal vikt.

    2012-01-02 | 15:53:38
  • Mia säger:

    Det enda det betyder är att personen i fråga är osäker på sig själv. Behöver uppmärksamhet i guees.



    Du ska vara stolt över vad du åstadkommit, starkt jobbat!

    2012-01-02 | 18:29:31
    Bloggadress: http://mammamiasmums.blogg.se/
  • Hanna - mamma till ღNeoღ säger:

    mullig?? anonyma idioter!!

    du är toksnygg gumman, bry dig inte om sånna töntar som måste trycka ner andra för att själva må bra... grrr! blir så less på sånt lågstadietrams!



    god fortsättning förresten!! ^^ puss och kram

    2012-01-05 | 11:16:26
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här: