TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nu börjar det minsann likna något..

Kategori: Vårt hem


INNAN RENOVERING.



När vi flyttade in såg Ovanvången ut såhär (iaf det som nu är Gabriels rum o allrummet) Sovrummet finner ni längre bak i bloggen..



UNDER RENOVERING


som ni ser har vi alltså rivit väggen o satt upp en vägg lite längre in i det stora rummet o då fått ett rum till gabriel och ett större allrum.


Här är fotot taget mot vårt sovrum.



Isolering och panel sattes upp på hela taket o vitbettsades..





DET FÄRDIGA (nästan) RUMMET




Det e nån liten list som ska dit på nått ställe.. sen e det helt klart..

e så sjukt jävla nöjd

Kommentarer

  • Maria säger:

    Det är väldig skillnad och nöjd skulle jag också varit. =)

    2012-01-17 | 19:27:41
  • Mammasmiasmums säger:

    Tjusigt värre :D

    2012-01-18 | 12:19:48
    Bloggadress: http://mammamiasmums.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Vilken underbar tapet! :) Fint ni får det!

    2012-01-20 | 11:45:01
    Bloggadress: http://www.sandrabroman.com

Kommentera inlägget här: