TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kusinmys..

Kategori: Familjen

Idag var jag o familjen nere i Helsingborg o träffade min kusin o hennes familj.

Jag träffade min morbror för första gången när min morfar begravdes.. Och på så sätt fick jag även komtakt med min kusin via facebook.

Jag e inte uppvuxen med min biologiska familj så det e många av dem jag inte har träffat.

men jag har brötit med min fosterfamilj o söker nu efter alla pusselbitarna jag fattats under uppväxten..
Jag har aldrig passat in.. aldrig varit bra nog.. aldrig varit en del av familjen..


men nu..

jag har mamma, mina syskon, mina morbröder o mostrar mina kusiner...


e så glad att jag hittat er... för i er har jag mej själv.. det e hos alla er JAG hör hemma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: