TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

vikt o mått..

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

Nja ni får inga mått för jag har inte tagit några.. kör på vad ögat ser istället..



starten var 85.. Nu har jag vägt 53-55 kilo över ett år..




Här har ni en bild på hur min mage såg ut för exakt ett år sedan.. o sen från idag..
Jag tror faktiskt jag ska ge magen lite tid till att kunna dra ihop sej.. Nu har jag ju verkligen gått in för min träning med.. så jag ska fixa det utan en hudoperation


Har ju faktiskt inte så värst mycket..

Kommentarer

  • Monica säger:

    Har följt dig ett bra tag (när inte bloggen är låst) men är dålig på att säga något här. Men nu bara måste jag få säga att jag beundrar dig något enormt! Vilken resa du gjort! Både med prematurbarn och din egen vikt! Kram!

    2012-04-10 | 20:05:43
  • Ulrika säger:

    bra jobbat Susanne !! jag skall börja min träning på måndag igen.. ska bli så skönt att få komma igång igen..



    så fint din mage dragit ihop sig.. önskar min med hade gjort det men det är för mycket häng :( tyvärr .. kram

    2012-04-11 | 19:11:00
  • Ellinor säger:

    Riktigt bra jobbat!

    Gillar din blogg :-)

    2012-04-13 | 10:12:21
    Bloggadress: http://ellinorlindgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: