TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

barnvakt

Kategori: Familjen

Lördag kväll natt o söndag morgon har jag haft dem underbaraste barnen här hemma..
Gabriel, Nathalia Isabell och Enya. Carlie skulle på bio o så.. så det blev att jag hade barnen här..

På kvällen blev det lite xtra Myspys när dem mista lagt sej. För detta var nog sista gången vi hade Nathalia här hemma.. Då Carlie o min svåger har separerat o Nathalia e hennes barn från tidigare förhållande..

Om några dagar flyttar hon ca 15 mil här ifrån o då blir det nog inte så mycket mer kontakt med Nathalia.. Isabell och Enya e ju hos sin pappa varannan helg så dem får jag ju träffa..


Kommentarer

  • thessan säger:

    klart du kan och kommer att träffa Nathalia igen... det ska väl egentligen inte vara några problem?!?!

    Hon kan ju komma och hälsa på er en helg även fast de vuxna har separerat.......

    2011-09-11 | 09:56:57
    Bloggadress: http://canitbetoomutch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: