TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

det hade varit roligt

Kategori: Detta har hänt idag

att veta vilka mina ca 150 läsare är..
det e alltid samma folk som kommenterar.. o dem vet jag ju redan vilka är..

lite längra fram här i år kommer jag bli mer privat i min blogg o då kommer jag även sätta lösenord.. och jag kommer inte ge ut det till nån jag inte inte känner har brytt sej innan..

dem jag känner o tycker om irl kommer ju absolut att få den så ni behöver inte oroa er..

lite av det som kommer komma längre fram e ju förhoppningsvis en graviditet o så småningom även en bebis..

dessutom gillar jag inte anonyma kommentarer.. kan man inte stå för vem man är behöver man inte ha nån åsikt heller.. Jag tycker det e viktigt att man kan stå för vad man tycker.. annars e det man tycker inte värt nått..




Kommentarer

  • Åsa Nilsson säger:

    Jag fortsätter läsa o läsa :) Dock är jag sämst på att kommentera :(

    2011-03-29 | 19:22:36
    Bloggadress: http://blommis86.blogspot.com
  • Annica (kvack) augustitråden säger:

    Jag läser men är också jättedålig på att kommentera.

    2011-03-30 | 11:37:57
  • Marie säger:

    Jag läser här dagligen men är urdålig på å kommentera..

    2011-03-31 | 07:38:13
    Bloggadress: http://miamia77.blogg.se/

Kommentera inlägget här: