TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

denna fredag

Kategori: Detta har hänt idag

har varit på csk o pratat med läkaren som opererade mej... mötet gick bra.. 125/85 i blodtryck.. inget den vara oroliga över.. lite lågt b12 folsyra o kalk.. så han tyckte att för den blivande bebisens skull skulle jag äta upp till bättre värden.. för som han sa.. bebisen tar det den behöver o sen blir det inte mycket över till mej..

 Fick ett bonusbarn hem idag.. lilla Isabell ska stanna här över helgen. så kl 3 ska vi upp o hämta gabriel på dagis.. sen vidare till sölvesborg o hämta bröllopsbilderna från fotografen för nu e dem klara

ikväll kommer syrran o lillebroren hem... då ska vi ut o äta middag tillsammans med Niklas.... så alla 4 blir samlade igen.. underbart

Kommentarer

  • Marie säger:

    Skönt å höra att det gått bra på års kontrollen...



    E du Gravid NU??



    Önskar er en toppen helg.



    Kram

    2011-03-26 | 00:13:35
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: