TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Cancern tar ännu ett offer...

Kategori: Detta har hänt idag

Fina vännen Linda har blivit sämre..
Vi lärde känna varandra på internettsajten familjeliv.. vi väntade en augustibebis båda två...

Nu 3 år senare liggen hon nu på en bädd på sjukhuset o sover bort mestadels av tiden.. Historien upprepar sej...

för bara ett halvårsedan försvann min vän elin från jordelivet.. o nu e det alltså dax för cancern att ta ytterliggare ett offer...

jävla cancer.. försvinn...

vi behöver våra vänner.. barnen behöver sina mammor... deras män behöver deras fruar.. varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LINDA - småbarnsmamma med cancerhttp://lindaskriver.blogspot.com/










Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Har just varit in på Lindas blogg och konstaterat att himlen har just hämtat hem sin finaste ängel. Kram

    2011-03-29 | 18:25:47

Kommentera inlägget här: