TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Haha

Kategori: Detta har hänt idag

var i affären igår o kollade på lite joggingbyxor till gabriel.. sen såg jag rosa o lila byxor som jag ville ha.. fanns inte i 170.. men kollade på dem ändå.. ja i längden var ju 146/152 perfekt.. men skulle dem passa över lår o röv med då.. det e ju bara midjan som e elastiskt inte röven på byxan.. jaja jag chansade..

o gissa.. dem sitter perfekt..


storlek 146/152 haha... känns inte det lite pinsamt..







ja tänka sej.. en gång i tiden Hade jag storlek 50 i byxor..

Kommentarer

  • GBP säger:

    Pinsamt? Skojar du, jag var AS-STOLT när jag fick på mig en tröja i storlek 170!!!! Du ska vara stolt Susanne :-D Och vi som är mindre kan ju ha barnstorlekar ;-D!



    Kram

    2011-06-02 | 11:50:38
    Bloggadress: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: