TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Blir inga barn just nu...

Kategori: Detta har hänt idag

Låste bloggen i hopp om att jag skulle kunna skriva om en graviditet.. Vill ju vara lite privat när det gäller mina tankar o sådant ang det.. men ja... det går inte lika fort som med gabriel.. till min besvikelse får man väl säga.. men så e det.. så nu låter jag det gå som det går o slutar tänka på det..

öppnar därför upp bloggen igen för jag har inte direkt nått hemligt att blogga om så vad spelar det då för roll..


så nu har jag släppt allt vad ägglossning heter o slutar upp att räkna dagar mellan mina blödningar o skit.. för det känns som om det bara blir värre när man håller på så..

det får bli som det blir.. o blir det inget får man ju ta det... Jag har ju ändå gabriel..

Kommentarer

  • Lina säger:

    Det är nog ett bra och sunt tänk! Du ska se att det blir när ni minst anar det :-)

    2011-06-26 | 18:09:11
  • Marie - Från en prematurmammas hjärta - säger:

    Ja sunt tänk. Man stressar bara upp kroppen när man börjar känna stressen! massa kramar

    2011-06-27 | 19:39:15
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com
  • Millah säger:

    Hej... Allt bra?

    Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



    Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    2011-06-28 | 11:19:27
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: