TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Lördag den 16 Juli

Kategori: graviditet nr 2

Idag har jag gjort en bröllopsfotografering.. var roligt..

resten av dagen blir lugn..
Märker att jag mår rejält illa när jag har ätit.. o mår ganska illa när jag inte äter..hur göra? hahaha


Den 9 Aug har jag iaf tid till vårdcentralen för ett VUL.. Många anser kanske att det e korkat att göra det så tidigt, händer det något gör det, det ändå... ja vist gör det.. men jag har redan varit med om att få förklara för barnmorskan o skriva av mej för att fostret var dött där inne..

det e jobbigt.

Så innan inskrivning vill jag veta om Lille "Anton" lever där inne...
ja så det e väl det vi väntar på nu ang graviditeten.. innan dess kan man bara hoppas på att allt e ok..





här e en bild ¨på Gabriel i vecka 10....






Kommentarer

  • Annicka säger:

    Lycka till den 9/8 och jag tänker på er!



    Massor med Kramar

    Annicka

    2011-07-16 | 16:30:35

Kommentera inlägget här: