TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ja vilken dag ska bli min "ny vecka dag"

Kategori: graviditet nr 2

enlig FL
Du är i vecka 5.
Du har gått 4 fulla veckor och 3 fulla dagar (v4+3).
Beräknat förlossningsdatum Tors 22 mar 2012
(det blir alltså Fredagar)


enligt growingpeople
Du är i vecka 5.
Du har gått 4 fulla veckor och 4 fulla dagar (v4+4).
Beräknat förlossningsdatum Tors 22 mar 2012
(det blir alltså på torsdagar)


men jaja.. lönt att hänga upp sej på en dag hit eller det...





Älskar min underbara (växande) familj..

Kommentarer

  • Lillis2012 säger:

    Hejsvejs! Grattis till bäbisen!! :-) jag är med i samma tråd som dig på FL vi som väntar Marsbäbis 2012 :-) jag är lite anonymare än dig än så länge så jag kan skicka dig min bloggadress när jag "kommit ut ur garderoben" :-p

    Fy så många som verkar få missfall! Tror inte jag kommer vara kvar i tråden länge till då det känns som om man blir alldeles nojjig av alla missfall!!



    Hursomhelst har du en ny läsare!! Hej hej// lillis2012

    2011-07-18 | 19:46:42
  • Lillis2012 säger:

    Äh här kommer adressen om du vill läsa :-p

    2011-07-18 | 20:24:08
    Bloggadress: http://Lillastrumpen.blogspot.com
  • Lillis2012 säger:

    Äh här kommer adressen om du vill läsa :-p

    2011-07-18 | 20:24:41
    Bloggadress: http://Lillastrumpen.blogspot.com
  • Melanie säger:

    haha nej det ska du inte hänga upp dig på, en dag hit eller dit. Man vet ju inte säkert förren efter RUL i alla fall :-) Jag går efter familjelivs nu i alla fall och byter på torsdagar ;)

    2011-07-19 | 11:11:32
    Bloggadress: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: