TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

morgondagen

Kategori: Detta har hänt idag

Jag längtar tills morgondagen...
Det kommer bli en mycket spännande förmiddag..

den ska iaf spenderas med annica... för till helgen flyttar hon tillbaka till växjö så jag ville ha en egen speciell dag med henne...

På eftermiddagen ska jag fixa mina naglar..













roligt med detta med bloggen... Hade över 100 läsare... men det var minsann inte mer än 30 35 st som ville ha lösen.. så undrar man ju.. var det skvallertackorna från facebook som snokade runt för att hitta skit att prata om....

jaja skit samma.. nu e dem borta.. o jag håller koll på statetsiken o blir det helt plötsligt fler så sätter jag nytt lösen o då kommer jag inte ge ut den till många..

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    haha då har de snokat färdit nu :)

    Tack för lösen! Sköt om er. Kram

    2011-01-07 | 00:00:33
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se/
  • ☆(¯`°•.¸❤ Marie ❤¸.•°´¯)☆ säger:

    tack för lösen gumman ..

    Skönt å ha blivit av med sladder takckorna nu ..



    Allt bra med er annars ??

    2011-01-07 | 11:11:03
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Rockkärringen säger:

    Skönt att slippa idioterna :)

    2011-01-07 | 20:02:37
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Det e bra, man ska göra sig av med energitjuvar.. dom mår oftast så jäkla dåligt själva så enda sättet för dom att må bättre är att försöka få andra att må sämre än dom själva .. Stå på dig fina du ... o tack för lösen, ska bli kul att följa din blogg kram

    2011-01-08 | 10:44:07
  • ThereseS säger:

    Varför har du en blogg om du känner så??? Det behöver inte vara det du kallar sladdertackor, kan vara folk som är intresserade men jag vet själv med mig att om man har lösen på sin blogg slutar jag läsa oftast. Har inte tid med att skicka runt och få lösen. Jag väljer själv att ha blogg och väljer att skriva i den utsträcknngan att alla kan och ska få läsa...

    2011-01-19 | 08:57:17

Kommentera inlägget här: