TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Hotell e bokat för romantisk natt

Kategori: Detta har hänt idag

Välkommen till ett litet hotell med stor charm mitt i Kristianstad
Vi erbjuder en avslappnande och hemtrevlig atmosfär. 
Alla våra rum är individuellt inredda med personlig touch. 
En unik möjlighet för den som vill ha något utöver
ett hotellrum är att bo i en av våra vackra sviter. 

Varje morgon serveras en riklig frukostbuffé.
När vädret tillåter kan Ni välja att avnjuta Er frukost på vår mysiga innergård.

Hotellet är centralt beläget i ett charmigt sekelskifteshus vid Heliga Trefaldighetskyrkan. Gågatorna med ett rikt utbud av affärer, restauranger, pubar och nöjen ligger i kvarteren bredvid. När kvällens nöjen är slut återstår bara några korta steg till hotellets lugna vrå.











bilderna e tagna på Best western hemsida.





Anlendingen till en natt på hotell e för att vi har vår 5 årsdag den 6e mars.... så lika bra att boka i tid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: