TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

gravid genom drömmarna?

Kategori: Detta har hänt idag

Min sambo e ju inte hemma o tänk om jag har ägglossning just nu i detta ögonblick. Snacka taskigt läg e. Men om jag tänker på lite pussar o kramar o så.. kan jag inte få en jungfru maria graviditet då. Eh nej. Jag får vänta tills på fredag då gubben kommer hem. Får ta den tid det tar att bli gravid. Längtar så jävla mycket bara. Var längrsedan gabriel var bebis o dessutom har jah aldrig varit gravid i mer än 6 månader. Nu vill jag gå över tiden o kämpa ut en unge i minst 34timmar

Kommentarer

  • Marie-Från en prematurmammas hjärta- säger:

    Går med glädje över v 40 och får ligga med värkar mååånga timmar!! Tänk vilken annan syn på livet man får efter en sådan sak!!

    2011-01-25 | 19:39:49
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com/
  • Ann-Sofie säger:

    Jag kan bara önska dig lycka till i framtiden. Jag hoppas verkligen att din önskan slår in...

    2011-01-25 | 20:25:36
    Bloggadress: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: