TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

......

Kategori: Detta har hänt idag

Är man inte vän med mej på fejjan kan man itne se vad jag skriver. Och tydligen finns det dem som tycker det e roligt att då söger att jag lägger upp elaka staturinlägg om en bekant till mej.
Då jag inte e vän med denna bekant så har jag ju inte denne person på min fejja. O ja då blir ju deras skitsnack sanning för denna person.

Kan lova på heder o samvete att det inte kommit upp ett enda statusinlägg om min kära bekant.

Vad personen gör eller inte gör intresserar inte mig faktiskt..
Finns ingen som kan såras längre av handlingarna som görs så jag bryr mej itne längre.






ville bara få det av mej. för läser du min blogg vet jag att du vet att det e dej jag menar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: