TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

det e så fett jävla tråkigt

Kategori: Detta har hänt idag

att sitta här själv varje kväll-- gabriel har gått o lagt sej o jag har inte ett piss att göra.. huset e städat o disken e diskad o hunden har varit ute... o alla vännerna har barn som gått o lagt sej dem med så vad kan man göra... så tråkigt..

min sambo fixade det så bra att eftersom jag har dagar på praktiken så sticker han upp o jobbar hela veckorna..

Hur fan klarar man av att vara ensamstående.. fan vad tråkigt..

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Jag stickar :) Du får kika på min blogg så får du se:)

    2011-01-19 | 22:35:45
    Bloggadress: http://cillans-funderingar.blogspot.com
  • Dennis säger:

    ensamstående funkar bra.. snacka med sig själv bara ,då får man dom bästa svaren... nått man fått lära sig i mitt jobb iallafall:) ... sikken grann blogg .keep up the good work:D

    2011-01-19 | 23:29:11
  • emma persson säger:

    du får väl bjuda him någon..*blinkBlink

    jag har oftast inge att göra på kvällarna, förutom att vara trött :P

    2011-01-20 | 19:04:15
  • Linda säger:

    Hahaha inte lätt Surre ;-)

    Ibland har man duktigt jävla tråkigt när man är ensamstående men oftast njuter jag av att vara själv =)

    Man vänjer ju sig!

    Men är man van vid att ha någon hos sig så klart att det är tråkigt som fan att vara själv =)

    2011-01-20 | 21:31:39
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här: