TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

dag 1

Kategori: Detta har hänt idag

När jag kom till praktiken i morse så började jag med att puttsa rutorna byta värmeljus och dammsuga. Jag hade ju kommit för tidigt så när dem andra o serverings gänget kom var allt redan klart. Vi pratade lite. Fick lite råd om förkortningar när man tar beställning o så. Gäster kom gäster gick. Torka av alla bord o dammsuga igen. Äta lite mat sen var faktiskt arbetspasset slut. En bra dag. Gick snabbt som fan. Saknat david lite extra idag när jag dammsugade upp alla söndriga tandpetate

Kommentarer

  • Diana säger:

    Hejsan! Jag har nu hittat hit, är dålig på att kommentera men ska försöka skärpa mig med det:) Roligt att det går bra på praktiken:) Får träffas en dag allihopa, hade varit superskoj! kram Diana

    2011-01-16 | 10:35:22

Kommentera inlägget här: