TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Bra liv

Kategori: Allmänt

Jag älskar mitt liv..

jag har världens bästa sambo. Världens finaste barn. Världens finaste bästa vänner. sen att folk råkar ha emot att en av dem även är ett ex till mej skiter jag i. varför ska man inte kunna vara vänner. Kärleken e ju borta men vänskapen e kvar


jag trivs dock itne så bra som jag trode på praktiken, men det har itne med personalen att göra.. dem e super trevliga.. men det e tåkigt.. det e mest luncher jag jobbar på.. o då e det bara slänga fram maten känns det som.. ingen klass ingen stil.. inget fint.. inget av det man lärt sej i skolan.

det e 2 veckor kvar + det som e kvar av denna sen hoppar jag på nästa praktikplats o det e ju på scandic hotell så det borde kanske vara lite mer stil på det.

Kommentarer

  • Thessan säger:

    varför skulle ngn ha emot att du umgås med ditt ex???

    2011-01-19 | 10:47:47
    Bloggadress: http://canitbetoomutch.blogg.se/
  • emma persson säger:

    finns alltid idioter där ute. å du verkar locka dem till dig.. hehe... jag tycker att så länge mattias inte e svartsjuk på ditt ex och du trivs så kör på....ingen annan har med ert liv att göra...

    2011-01-20 | 19:07:16

Kommentera inlägget här: