TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

bara 5 veckor kvar..

Kategori: Detta har hänt idag

kan inte fatta att om 5 veckor har vi 5 år tillsammans... och om ca 3 månader blir vår älskade son 3 år.

det går så fort.. Jag hoppas o tror att detta året blir speciellt för oss. Hoppas ju på en graviditet detta året..

Någon som vet om man kan skynda ¨på ägglossning efter att ha haft p spruta...

ena barnmorskan säger att jag kan ha ägglossning fast det itne visar menstration.. o en annan barnmorska säger nej du kan itne ha  haft ägglossning om du itne fått mens..

men sen läser jag på nätet i tjejer skriver att dem itne haft mens på flera månader efter diverse p medel.. men enligt ÄL stickorna har dem ändå haft ägglossning..


så ja.. vad som e sant o itne får väl tiden utvisa.. Har jag tur o bli gravid utan mens så har jag..

känner mej lite gasig o har lite ont.. så kanske ska köpa ett ÄL test o se om jag kan ha ägglossning..

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Köp lite ÄL test så kan du ta en varje morgon, då missar du inte den :)

    ÄL kommer ju alltid innan mensen, så kanske blir du gravid innan du ens får mens. Så var det för mig :)

    Lycka till!

    Kram

    2011-01-27 | 15:20:48
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se/
  • Marie-Från en prematurmammas hjärta- säger:

    Å va mysigt då får ni fira. Vi firar 9 år i maj llääängtar:D

    2011-01-27 | 19:20:23
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: