TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

white trash

Kategori: Detta har hänt idag

fick en kommentar att klänningen såg lite för white srashig ut..

här nedan ser man vad som betecknas en sådan....

White trash
(engelska vitt skräp) är en starkt nedsättande benämning från USAljushyade personer med låg social status. Personer som anklagas för att vara white trash har ofta svag ekonomisk situation, låg utbildningsnivå samt ett ointresse för samhälls- och kulturfrågor. Ett slags allmän smaklöshet brukar också förknippas med begreppet. I populärkulturen framställs white trash ofta som överviktiga, rökande personer med många barn och dålig hygien.


efter att ni har läst detta... kan ni verkligen se en tjock rökande flerbarnsmamma med skabbig hygien i en sådan klänning.. inte jag..

undrar bara...

man ser nog mer ut som en fräch festklädd kvinna..
eller som jag med vill hotta upp min sambo lite inför hotellnatten..

Kommentarer

  • null säger:

    Jag tyckte kläningen va skit snygg.

    2011-02-20 | 20:44:50
    Bloggadress: http://null
  • Ida säger:

    DU kommer bli jävligt snygg i kläningen :D inte någon jäkla White trash!!

    (förestten känner igen dig undrar om inte du känner ett väääldigt gammalt ex till mig Johan Bondensson mååååånga år sedan )

    2011-02-20 | 21:41:01

Kommentera inlägget här: