TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

sätter mej o bloggar lite...

Kategori: Detta har hänt idag

Ska snart ta upp gabriel från sin varma goa säng för idag blir det dagis...

igår var vi hemma hos therese o kewin. Gabriel älskar kewin.. dem lekte fint.. så fort kewin tramsar lite så skrattar gabriel i högans sky. haha. så roligt..

Vi cyklade till affären, åt middag, åkte till hästarna. När det var dax att åka hem blev gabriel flyförbannad. det ville han absolut inte.. skrek o grät kewin kewin i säkert 20 minuter innan han somnade i bilen, men dem ses snart igen.



ja det var lite av vår dag..


Kan säg det att jag o therese har vår historia.. En gång snodde jag hennes kille.. hon fick dock tillbaka honom efter 4 år hehe.. det har snackats en massa skit.. o varit bittra fiender i flera flera år. Men efter lite saker som hände så blev vi helt enkellt tvugna att accepter varandra.. o ja vi träffades o allt blev bra..

Hon e inte alls den jag trode hon var.. I alla år som man har velat kunna umgåtts med sitt ex men inte direkt accepterat " den jävla fittan" han bor med... men nu ställde exet krav.. haha vara vänner eller inte beror på oss... acceptera varandra eller inte.. Och ja.. hon e faktisk ganska lik mej själv.  Vi kommer bra överrens. jag tycker mycket om henne.

Och gabriel Älskar kewin...

























så till alla dem som tycker ex ska vara ex, borta, ett avslutat kapitel...... detta gäller inte oss..
Jag o mitt ex e goda vänner.. o även min nya sambo med hans... o Våra barn leker..
Vad e problemet... e det fel att vara vänner även om 2 av oss har haft ett gemensamt liv ihop för typ 1 miljon år sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: