TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Händelserik vecka.

Kategori: Vardag

Jag o Gabriel har försökt hitta på saker och vara med personer vi blir glada av veckan som varit... här kommer lite bilder..



Massa mys med familjen Birkner Yoo... Övernattning bad o bud.. Dylan o Gabriel fann varandra till slut.. Det ska vara bästisar resten av livet vare sej dem går med på det eller ej.. hahahaha det säger både jag o Dylans Mamma








Sen tog vi en dag då vi Åkte till Cilla o Ted o barnen Linus o Rasmus.



det bjöds på lövbiff o glass... Trevlig dag. men dessa pojkarna gillade att bråka med varandra





En dag tog jag o min Granne o fina vän med oss barnen på kinarestaurangen här i bromölla o åt middag.















Slut på veckan... Nu börjar en ny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: