TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Vikten..

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

När detta året började vägde jag 54.8... nu när detta året e slut väger jag 56.4  det betyder att jag gått upp 1.6 kilo detta året..

jag kan säkert komma med en massa ursäkter om varför.. men det tänker jag inte göra.. Det är mitt ansvar att stanna på den vikten jag vill ha o inte gå upp mer..

finns inga ursäkter i världen som kan gå före mitt ansvar,,, Ja förutom om jag hade hamnat o koma o sjukhuset hade pumpat i mej näring eller nått..


SÅ... det nya året ska börjas med att gå ner iaf 4-5 kilo så jag inte ligger på min gränskant o vippar..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du borde nog TRÄNA mer för du ser fortfarande väldigt mullig ut för den vikten. Muskler väger ju mer än fett så du har nog inte så mycket muskler. Om du tränar så blir du nog smalare och fastare och kommer på bättre. Vikten säger inte mycket. Du kan vara tjock och väga vad du väger, sedan kommer en som är mycket smalare som väger lika mycket för att denne är vältränad. Träna och må gott! Lycka till!

    2012-01-01 | 13:31:09

Kommentera inlägget här: