TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Ja då var det väl ute då?!

Kategori: graviditet nr 2

Åkte in klockan 8 på csk idag tillsammans med mattias. Pratade med sköterskan. fick alvedon o några andra piller.. Sen fick jag lägga mej ner o få 4 piller uppstoppade..

efter 2 timmar började jag blöda.. Åt lite fika sen körde vi hem.. Blödde JÄTTEMYCKET dem första 4 timmarna hemma. Kom stora rejäla klumpar..

sen lugnade det ner sej.. kramperna i magen har slöppt o blöder ganska lite. så det blir nog inte så lånvarigt denna blödningen. Hoppas bara allt kommer ut.

Om två veckor ska jag göra ett gravtest för att se om det e negativt. Och är det så.. ja då sätter vi igång igen.

Kommentarer

  • Anette säger:

    en du ska väl in igen för att kolla så att allt kommit ut? Jag menar innan ni kör igång igen?

    2011-08-23 | 21:59:42
    Bloggadress: http://anettehansen.blogspot.com
  • Thessan säger:

    <3<3<3

    2011-08-24 | 13:31:35
  • Pernilla säger:

    Usch, det är inget skoj med dem tabletterna. Jag blödde också jätte mycket och kom stora klumpar...



    2011-08-24 | 16:03:53
    Bloggadress: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: