TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

var ju ett jävla tjat

Kategori: Detta har hänt idag

På att jag ska noppa ögonbrynen..
svar till er.. nej jag tänker inte göra det... har aldrig gjort det någongång o så ska det förbli.. för det första kan jag inte.. för det andra så måste man sen fortsätta hålla på o dra bort hår från ansiktet som faktiskt gör apont..

stör ni er på mina ögonbryn.. kolla inte på mej då..

fan har ni verkligen inget vettigare för er att gnälla om ögonbryn.. du e kanske för fet.. eller har fula kläder.. eller utväxt i håret.. gnäller jag på det.. nej..


"Noppa ögonbrynen så ser du inte så gammal ut, du borde fixa brynen, 2 stora buskar i ansiktet.. inte tändande. fixa dem" who fucking care

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fin bild :)

    dina ögonbryn ser bra ut, det är en sak om man har mc donalds ögonbryn men dina är långt ifrån de

    2011-04-04 | 12:09:52
    Bloggadress: http://generoso.blogg.se/
  • William säger:

    fin blogg:D

    2011-04-04 | 12:31:43
    Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: