TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

tragiskt

Kategori: Detta har hänt idag

Finns för många människor som lever i en bubbla.. dem vet inners inne att en förändring måste ske, men dem bygger upp en låssas fasad om lycka o välmående.. men man vet o märker på deras beteende att dem verkligen inte mår bra.. O vad ska man göra? ja man kan inte direkt säga till dem att gå vidare... för dem ser inte vad dem ska gå vidare ifrån..

Tycker det e sorgligt.

det kan inte vara okej att tro att man har äkta kärlek om han slår dej, om han har en andra vid sidan om..
men ser man inte problemet kommer man inte heller kunna lämna det..


men en dag.. alla låssasliv går åt helvete för man orkar inte låssas tillslut...

Kommentarer

  • Vip säger:

    Många människor lever faktiskt som du säger i en bubbla, dom känner sig kanske trygga i denna bubblan och slipper inse allvar i vissa saker i livet. Men man ska även se att den som lever utanför bubblan ibland gör saker som kanske inte vore det bästa för sig. Ärlighet är det som främst gäller oavsett till vem det än må vara.



    Äkta kärlek är nog något endast ett par få av oss verkligen kan finna i livet, oavsett vad vi själva anser så ser omgivningen och framförallt så vet omgivningen om ett par verkligen har sann kärlek hos sig. Vet inte vem/ vilka du pratar om i ditt inlägg, eller det var kanske bara allmänt menat. Men jag anser dock att med ärlighet och trohet mot varandra så är man på väg till ett starkt och lyckligt förhållande med den "sanna" kärleken inom räckhåll! Man ska vårda den ömt!



    Kanske jag har gått ur spår om vad ditt inlägg handla om, men oavsett så är det vad jag tycker som jag skriver! =)



    2011-04-19 | 11:17:28

Kommentera inlägget här: