TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Godkänna kommentarer

Kategori: Detta har hänt idag

Ändrar nu så att kommentarerna måste godkännas av mej.. får många ganska elaka sånna..
det kan vara allt från min son e ett missfoster till påståenden om mej.. jag bryr mej dock inte för jag vet att min son e sötast i världen och jag vet var jag är i livet... lyckligast i världen.. men varför ska ni stackare behöva läsa dem..  så för att bespara er att bli upprörda över idioter..

Jag skiter i det.. inget biter på mej.. jag e stålkvinnan.. klarar allt..

Kommentarer

  • Cilla säger:

    respeklösa människor som inte har annat i huvudet än att försöka göra skit!!

    det måste vara så att du har ett sånt härligt o underbart liv m världens sötaste son o en underbar man att dem e avundsjuka!!

    2011-04-07 | 11:58:55
    Bloggadress: http://cecilialantz.wordpress.com
  • Annelie Arcombe säger:

    Hej Susanne!

    Du är verkligen en stålkvinna och det ska du vara stolt över. Har följt din resa.

    En liten liten sak bara. Det är kanske dax att ändra lite i din info. Från sambo till make. hihihi jag såg det nu. Och du/ni har en underbar son. Kramar <3

    2011-04-07 | 14:32:25
  • Lina säger:

    Nä men fyyy vilka idoter de finns :-( :-( Man blir ju förbannad!!!


Kommentera inlägget här: