TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

10 April... en riktig sommardag..

Kategori: Detta har hänt idag


Gjorde burgare o åt där ute... kändes riktigt härligt att sitta ute o äta.



Min mamma och gabriels mormor e här denna helgen..


Gabriel med sin mormor


såhär sr min mage ut när jag ligger ner.. då e jag rejält nöjd med den..


men såhär ser den ut när jag står upp.. o då HATAR jag den.. får se hur det blir efter nästa barn.. låta det ta lite tid o se hur mycket kroppen klarar av själv innan man försöker få hudoperation

Kommentarer

  • Toril säger:

    Du som tar så bra bilder, du skulle inte vilja komma och hälsa på en dag och fota min lilla Nike? Det var ju så länge sen sist vi sågs ju... Saknar dig!

    2011-04-12 | 09:08:08
    Bloggadress: http://skuggflicka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: