TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Dator..

Kategori: Detta har hänt idag

Ja min vanliga dator har ju kraschat.. den driver itne igång.. o kort o skit e över 10 år gamla så ja.. jag tog upp den som legat i källaren i ca 3 år o satte in.. Visserligen lika gammal den, men den fungerar iaf tills jag skaffat en ny troligtvis.. o jag hittade massa bilder o massa musik.. måste ju säga att det var fantastiskt roligt..


Lite av bilderna...


Fyfan vad jag e snygg..






Här e jag o en liten kille som heter zeb.


jag o min mattias... än idag..

snart 5 år.

Kommentarer

  • ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    Neeej men guuud så pluttig Zebbe e på den bilden ... :) fan vilka minnen de väcker HIHI .. Har du fler bilder på honom får du gärna maila över dom :O) alltid kull att se tebx på ..



    Kramar

    2010-10-18 | 00:59:14
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: