TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Mina syskon... Jag älskar er.. Kan aldrig säga det ofta nog.

Kategori: Kärlek


Ann-Sofie:
Underbara lillasyster. Sprallig glad o klok. Världens vackraste flicka. Saknaden e gigantiskt då jag inte kan träffa dej som jag vill då du bor på Irland, men du älskar det o du e lycklig så jag e lycklig för din skull. Du är min älskade syster o för evigt ska jag älska dej.

Martin:
Söta snuffe lillebror. Alltid lillebror. lillen.. plutten.. mysen. Hur ska man beskriva en lillebror. (har ju några st) Pratar gärna inte om vad han vill o så, men man känner ju många saker genom att bara vara syskon. Jag vet att han behöver mej o älskar mej.. o han vet dessamma om mej.. jag behöver honom o älskar honom.

Niklas:
Hjärtat slår dubbla slag när jag tänker på dej lillebror. Du o jag växte upp i samma familj. Vi har fått ta vår skit. vi har tagit varandra i hand o rest oss upp. många många gånger har vi fått ta varandra i hans o resa oss upp, o utan dej vid min sida hade iaf inte jag klarat av det.. Många gånger svek jag dej som storasyster genom att inte finnas för dej i svåra stunder, men du har omfamnat mej o förlåtit mej.. o nu e vi starkare än någonsin. Ingenting kan fälla oss till mark igen.. för du o jag har varandra. Alltid.. alltid..

Daniel:
Detta e lillebroren med den konstiga humorn. Han som fått en att skratta många gånger.. Han man kunde lita på alltid backade upp en om man behövde räddas lite extra från orättvisorna. Han tog gärna på sej vissa skulder för att man själv skulle slippa dem för han viste att dem inte skulle ta på honom lika illa som på mej. Tack för att du många gånger funnits för mej. Älskar dej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: